ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΕΑΕ)

Θεματικές ενότητες του προγράμματος Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)

Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ονομάζονται «Σπόνδυλοι».

α) Κάθε αυτοτελής σπόνδυλος θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ή και περισσότερες ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων και να υπάρχει η δυνατότητα κάθε σπόνδυλος να αντιστοιχεί σε πιστωτικές μονάδες παρακολούθησης και βαθμούς ECVET που θα δηλώνουν τη σχετική βαρύτητα του σπονδύλου σε σχέση με το πλήρες προσόν.

β) Η παρακολούθηση κάθε σπονδύλου περιλαμβάνει μελέτη υλικού και εκπόνηση μιας ή περισσότερων εργασιών και τελική εξεταστική δοκιμασία καθώς και συμμετοχή σε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, με στόχο τη διαρκή βελτίωση/ανατροφοδότηση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών.

 

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.

1. Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Στάσεις και αντιλήψεις για την αναπηρία (30 ώρες)

1.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

1.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

1.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

1.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

2. Ένταξη/Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (30 ώρες)

2.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

2.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

2.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

2.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

3. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (30 ώρες)

3.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

3.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

3.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

3.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

4. Καθολικός Σχεδιασμός Μάθησης. Προσαρμογές στην τάξη (30 ώρες)

4.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

4.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

4.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

4.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

5. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (40 ώρες)

5.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

5.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

5.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

5.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

6. Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (40 ώρες)

6.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

6.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

6.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

6.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

7. Νοητική αναπηρία – Σύνδρομο Down (40 ώρες)

7.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

7.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

7.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

7.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

8. Κινητικές Αναπηρίες (40 ώρες)

8.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

8.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

8.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

8.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

9. Αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης, ακοής) (30 ώρες)

9.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

9.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

9.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

9.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

10. Εξατομικευμένα προγράμματα μαθητών με αναπηρία ή / και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (30 ώρες)

10.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

10.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

10.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

10.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

11. Οι ΤΠΕ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (30 ώρες)

11.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

11.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

11.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

11.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

12. Συνεργασία εκπαιδευτικών, γονέων, επαγγελματιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (30 ώρες)

12.1.1. Βίντεο-παρουσίαση

12.1.2. Προτεινόμενα αναγνώσματα για μελέτη

12.1.3. Παρακολούθηση βίντεο

12.1.4. Συνιστώμενη βιβλιογραφία

13. Ειδικά Θέματα (Χρόνιες Παθήσεις, ΔΕΠΥ) (30 ώρες)

 


 

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Sep 27, 2018