Θεματικές ενότητες του προγράμματος Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος ονομάζονται «Σπόνδυλοι».
α) Κάθε αυτοτελής σπόνδυλος θα πρέπει να περιλαμβάνει μια ή και περισσότερες ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων και να υπάρχει η δυνατότητα κάθε σπόνδυλος να αντιστοιχεί σε πιστωτικές μονάδες παρακολούθησης και βαθμούς ECVET που θα δηλώνουν τη σχετική βαρύτητα του σπονδύλου σε σχέση με το πλήρες προσόν.
β) Η παρακολούθηση κάθε σπονδύλου περιλαμβάνει μελέτη υλικού και εκπόνηση μιας ή περισσότερων εργασιών και τελική εξεταστική δοκιμασία καθώς και συμμετοχή σε συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, με στόχο τη διαρκή βελτίωση/ανατροφοδότηση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτών.
Ακολουθούν οι θεμάτικές ενότητες – σπόνδυλοι και οι ενότητες μαθησιακών αποτελεσμάτων αριθμημένα.
1. Εισαγωγή
2. Πολυπολιτισμικότητα και ανθρώπινα δικαιώματα
3. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο - παραδείγματα
4.Μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαίδευση
5. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας
6. Πρακτικές διαπολιτισμικής διαχείρισης της ετερότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία
7. Η συμβολή της λογοτεχνίας στη διαπολιτισμική διαχείριση της ετερότητας
8. Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα
9. Διαπολιτισμικότητα - πολυπολιτισμικότητα και διαχείριση συγκρούσεων
10. Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
11. Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διγλωσσία
12. Στερεότυπα και προκαταλήψεις